torsdag 10 januari 2013

Tack!

Jag vill bara säga TACK för allt pepp, fina och kloka ord och råd!!! Jag blir så himla glad och rörd för att ni finns, fina vänner! Och för att ni orkar fortsätta peppa och stötta, trots att jag fortsätter att tycka synd om mig själv och gnälla om än det ena, än det andra...:-)

Jag tänker att det får vara så nu. Det är okej. Jag får vältra mig lite i självömkan och svarta tankar, för just nu är det tufft, och det har varit det så länge. Det finns inte plats eller ork för fasader eller för att tvinga mig själv att tänka positivt just nu. Men jag, den jag är, kommer tillbaka, hela tiden. Kanske inte dagar i sträck, men timmar, eller en dag här och där. Då jag hittar tron på mig själv igen, de ljusa tankarna, framtidshoppet. Och ni är en stor del i det. Så TACK. För att ni finns, alla ljus!

3 kommentarer:

  1. Lilla jordgubben...du är berättigad till att klaga hur mycket du vill. Men ta en paus då och då och se en rolig film. Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Du får gnälla och klaga hur mycket du vill!!! Men jag är så imponerad över hur du har tagit dig igenon den här perioden! Du är helt fantastisk Johanna!Och det är ju tur att du kommer att få den finaste presenten av dem alla när som helst, en alldeles egen lite bebis!!!
    Tack för att du finns i mitt liv!
    Puss Elin

    SvaraRadera
  3. Gny och gnäll på, vi tål så mycket mer (och jag hade varit sju resor värre). Du är min hjältinna, ett ljus i mitt liv och helt grym som fortfarande orkar!!!
    Kram!!

    Ann-Christin

    SvaraRadera