lördag 19 januari 2013

Lördag

Haft en lugn lördag. Både M och jag har varit trötta och sega, så vi har mest slappat. Sov riktigt länge (vilket jag i och för sig alltid gör nuförtiden). Sedan låg vi och kramades och pratade lite. Slog mig att denna helg innebär de sista sovmornarna tillsammans på jättelänge! Bäst att ta tillvara på dem. Sedan har vi spelat lite spel och pratat om bebis. Konstaterar att det ska bli väldigt spännande efter nästa helg! Och läskigt. Och jobbigt. Och mysigt. Och att vi inte alls kan föreställa oss exakt vad vi kan förvänta oss. Känns fortfarande helt ofattbart att vi ska bli föräldrar och att vi snart ska få träffa Pyret! M oroar sig lite över hur man badar och byter blöjor. Jag med - fast jag är nog mer orolig för om jag överhuvudtaget kommer att KUNNA göra det. Hoppas så mycket att ryggen ska bli bättre så snart bebis är ute!!

Lyssnade på C/o Hanna & Amanda på Podcaster en stund (ladda ner och lyssna, de är grymt underhållande!), men somnade mitt i. Är verkligen supertrött idag! Nu blir det mat, massa onyttigheter och TV-mys resten av kvällen.

1 kommentar:

  1. Kramar till er! Det kommer att gå finfint, och efter en liten kort tid kommer du o M ha en massa insikt om hur man sköter er bebbe bäst, för de tycker om olika saker, o ändrar sig snabbare än snabbast de första månaderna, men ni kommer alltid att veta bäst, även om goda råd ibland kan vara toppen! :)

    Och oroa dig inte om anknytningen inte kommer igång med en gång, det gör den oftadt inte, men sedan kommer du med allra största sannolikhet undra hur du kunnat leva utan den!

    Håller alla tummar o tår för er och tänker på er hela tiden!

    Kram kram

    SvaraRadera