onsdag 20 februari 2013

Amningsdebut med mera

Haft en riktigt svart dag idag, hoppas vakna till en bättre imorgon. Gråtit för minsta lilla, sett allt så negativt det bara går (jag kommer ALDRIG kunna bära runt på och vagga min lilla älskling, ryggen kommer ALDRIG bli helt bra, M kommer ALDRIG orka stå ut med all denna skit, mamma kommer ALDRIG att bli frisk...fan, jag har nog glömt att säga till N att jag älskar henne så vansinnigt mycket, jag räcker inte TILL!!! Och amningen kommer ALDRIG att funka! Jag måste diska också! Skit! Och så vidare i all oändlighet.). Imorgon måste bli bättre. Mycket upponed nuförtiden, märker jag. Tycker jag har baby blues mest varannan dag.

MEN. N tog bröstet två gånger! Hon var hur duktig som helst! Vi har alltså amningsdebuterat! DET var bra! Pluspoäng och applåder till oss. Godnatt, hoppas jag kan skänka mer positiv energi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar